6 Ocak 2013 Pazar

Az Biraz Daha Oscar

Bayağı uzun zaman önce ilk tahminlerimi yazmıştım bloga ama aradan ne adaylıklar ne ödüller geldi geçti. Zaten bu hafta da adaylar nihayet açıklanıyor. Ben de birkaç dal daha ekleyip adaylık alabilecek yapımları ve kişileri sıralamak istedim. Bakalım kaçta kaç tutturacağım, perşembeden sonra ona da bakarız.
Teknik dallarda hiçbir zaman tahmin yürütmek istemiyorum, ilgi alanım değil. Çok zorlasam buraya ancak Kurgu, Sİnematografi dallarını ekleyebilirim onu da canım istemedi. Yoksa ses miksajı, efekt vs benim işim değil diyorum ve naçizane (hiç de öyle değil aslında adamakıllı da iddialı) adaylarımı sıralıyorum:




EN İYİ FİLM
1. Zero Dark Thirty
2. Lincoln
3. Silver Linings Playbook
4. Argo
5. Beasts of The Southern Wild
6. Life of Pi
7. Les Miserables
8. Django Unchained
9. The Master




EN İYİ YÖNETMEN
1. Kathryn Bigelow (Zero Dark Thirty)
2. Steven Spielberg (Lincoln)
3. Ang Lee (Life of Pie)
4. Ben Affleck (Argo)
5. David O. Russell (SLP) / Benh Zeitlin (Beasts of The Southern Wild)





EN İYİ ERKEK OYUNCU
1. Daniel Day Lewis (Lincoln)
2. Bradley Cooper (SLP)
3. John Hawkes (The Sessions)
4. Hugh Jackman (Les Miserables) Denzel Washington (Flight)
5. Joaquin Phoenix (The Masters)



EN İYİ KADIN OYUNCU
1. Jennifer Lawrence (Silver Linings Playbook)
2. Jessica Chastain (Zero Dark Thirty)
3. Naomi Watts (The Impossible)
4. Quvenzhané Wallis (Beasts of The Southern Wild)
5. Emanuelle Riva (Amour)




EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU
1. Tommy Lee Jones (Lincoln)
2. Robert De Niro (Silver Linings Playbook)
3. Phillip S. Hoffman (The Master)
4. Alan Arkin (Argo)
5. Christoph Waltz (Django Unchained)




EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU
1. Sally Field (Lincoln)
2. Anne Hathaway (Les Miserables)
3. Helen Hunt (The Sessions)
4. Amy Adams (The Master)
5. Maggie Smith (The Best Exotic Marigold Hotel)





ÖZGÜN SENARYO:
1. Moonrise Kingdom
2. Zero Dark Thirty
3. Django Unchained
4. The Master / Amour
5. Looper




UYARLAMA SENARYO:
1. Lincoln
2. Argo
3. Silver Linings Playbook
4. Life of Pi
5. Beasts of The Southern Wild




En İyi Animasyon
1.Wreck-It Ralph
2.Frankenweenie
3.Brave
4.ParaNorman
5.Rise of the Guardians

belki olsa ne iyi olur: It’s Such A Beautiful Day



En İyi Yabancı Film:
1.Amour (Avusturya)
2.The Intouchables (Fransa)
3.A Royal Affair (Danimarka)
4.No (Şili)
5.War Witch (Kanada)




En İyi Belgesel:
1. Searching For Sugar Man
2. The Gatekeepers
3. The Invisible War
4. How To Survive a Plague
5. The Imposter / This In Not A Film

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder